Ny start

Nu börjar det igen!
Vid det här laget kanske jag borde ha val gymnasium kan man ju tänka, men icke sa nicke!
Jag har några ställen och linjer jag kan tänka mej att gå på, men inget som jag längtar sjukt mycket till. Vilket är lite tråkigt.
 Och skolan kommer vara skit jobbigt! Jag har ingen sovmorgon, härligt. Sedan är det alla nationella prov -.- Så jag har bestämmt mej för att bli en pluggis! vi får väl se hur det går XD hahha... nej det är inte roligt, bara tragiskt, men jag ska verkligen försöka :)

Så imorgon ska jag gå upp tidigt och ruta till skolan igen.

Det jag har att se fram emot är att vi antagligen klär ut oss lite då och då som vi brukar XD

Kommentarer
Postat av: Lovis

Vilket roligt bloggnamn du har ;D

2011-01-09 @ 16:40:48
URL: http://lovismabjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0