Mitt paket! :D

Idag när jag kom hem och öppnade brevlådan hittade jag något underbart!
Ett Paket!

Jag blev jätte glad och när jag öppnade det hittade jag detta:

Ser ni vad det är?! :D
Det är en sminkpalett med 100 olika färger
Nagellack, light pink
Foundation brush
Brightening Eye color drama
Foundation, fari foundation
Lipstick,posh(när jag öppnade den verkade den lite för mörk, men när jag applicerar den är det perfekt!)
Cream EyeLinder(Bruch included)

Nagellacket och den lilla ögonskuggan är min mammas, men resten är mitt! Åh jag är så glad!
Allt är köpt på E.l.f Och ni anar int ehur billigt allt är!
Jag kan inite än säga att jag rekomenderar något, förutom läppstifftet, för jag har inte provat något :)
Men kika in på deras hemsida om ni har lust :)

Här är lite fler bilder, tyvärr blev det suddiga, men det är bättre än inget!
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0