Min första Näradöden-upplevelse

Tänkte skriva lite kortfattat hur jag nästan blev mos av dussintals, meterlånga träplankor.
Jag gick till skolan, och när jag nästan var framme ser jag at jag håller på att gå under en kran från en stor bil som är uppe vid ett tak på 4-6 våningar.
 1 sekund senare ser jag alla plankor falla ner.
Så jag bakade och fick en på min fot! XD
tänk om jag hade gått 2 sekunder längre fram hade jag varit mosad av Plankor.
Jag hade inte dött... eller antagligen gjort mej väldigt illa.
 Alla dessa plakor(kanske 20st, som var... 5 meter långa kanske) Hamnade på en bil XD som började tjuta och blinka.
Stackars den ägaren

Det konstiga med det hela var att Ingen kom ut ur Bilen med kranen...
Tänk om någon hade varit därunder... Springer man inte ut och kollar det så fort som möjligt?

Bakom mej var en pappa med 2 små barn, och en äldre kvinna kom ut ur en port för att kolla vad som hände.

Så man kan ju säga att jag hade riktigt tur!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! jag har nu gjort en ny blogg om Eric Saade!

Som heter: http://onericsaade.blogg.se/

Hoppas att du gillar den och föjer den :D

Förlåt om du inte gillar Eric Saade eller om du inte gillar sånna här kommentarer!

Då ber jag om ursäkt!

Stora kramar!

2011-01-17 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0