Imorgon smäller det!

Inte bokstavligt, men jag ska klippa mej! :D
Det är ödet! XD
Vi fick veta att vi ska ha skolfoto på måndag, spex-foto på tisdag, och på torsdag, i övermorgon har jag fullt upp, efter skolan ska jag åka direkt till Linsundersökning, och sedan måste jag springa till Teatern, nånstans där imellan ska jag klämma in lite mat, och sen ska jag sova :) inga läxor gjorda där, så jag måste plugga massa ikväll. Itresseklubben anteknar...

Iallafall! Idag gick jag och Linnea till frisören Stockholm hair care och då fanns det en tid imorgon! 40 minuter efter jag slutar, och då ska jag och Linnea köpa smink ^^ jag måste köpa foundation till fotot...
nödigt att skriva om allt det här...

Det kommer iallafall komma bilder imoegon på hur jag ser ut innan, och efter :)
Lääääängtar!!!

Kommentarer
Postat av: Cilia TM

Sv: Kolla in när VMA går i repris här: http://www.tv.nu/sok?q=vma%202010 :)

2010-09-15 @ 12:05:20
URL: http://twilightmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0