Paramore Splitras

Jag är inte riktigt säker på vad jag ska skriva.
Paramore är ett av mina favorit band och så ska Zac och Josh sluta vara med i bandet?
Självklart, om de inte vill ska de sluta. Men ialalfall...
Hayley, Taylor och Jeremy är iallafall kvar och det ska fortsätta spela.
Men de måste hitta nya Bandmedlemmar.
Allt går att läsa på deras blogg.
Just nu vill jag bara gå ut och skrika tills jag tappar rösten och sen vill jag ta sönder nått.
De hade vetat om detta i Månader :(
Paramore är bara så otroligt otrolig! och jag vill inte att Josh och Zac ska sluta! jag vill inte ha nya bandmedlemmar! Paramore är inte Paramore om de inte är med! de kan döpa om sig till Paramore 2.0 eller nått... nej men asså jag blir bara så otroligt ledsen och jag vet inte vad jag ska säga. fick precis reda på det av ItsJillStrif via youtube. Jag är också jätte glad att jag han se de spela här i fryshuset innan Z&J slutade.
Det måste vara jobbigt för de andra i bandet. Och det anade något också, det kom inte som en shock skriver de på sin blogg.
Jag vill bara gå å krama dom!
Paramore är liksom... AAAH! Underbart! Varför händer det här?! De ska fortsätta att ha konserter, men de måste ju ha en trummis och gitarrist!!! Och de är bara de som är Paramore!!!!
Orkar inte tänka på det just nu.
All we know is falling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0